Chlorella vs. Spirulina

Chlorella vs. Spirulina

Chlorella vs. Spirulina

V první řadě si musíme ujasnit, že chlorella je řasa a spirulina je sinice.

  1. Spirulinu dokáže naše tělo strávit usušenou a nepomletou, kdežto chlorellu, která je usušená a neupravená ne.
  2. Chlorella obsahuje více aminokyselin.
  3. Chlorella obsahuje větší množství vitaminu K, tryptofanu a kyseliny pantotenové, ve spirulině nejsou.
  4. Spirulina obsahuje látku pro krvetvorbu, která je vynikající pro lidi, kteří trpí chudokrevností.

 

Spirulina a její účinky

- posiluje vitalitu, pomáhá s růstem svalové hmoty, neutralizuje škodlivé radikály, zvyšuje metabolismus, působí antivirově, vhodná při dietách, snižuje únavu a vyčerpání, regenerace po výkonu, zpomaluje buněčné stárnutí, reguluje metabolismus, osiluje sexuální a reprodukční zdraví, kladně působí na emoční stabilitu

 

Chlorella a její účinky

- vhodnější pro regeneraci, doplňuje živiny, čistí organismus, pomáhá při diabetu, detoxikuje, reguluje krevní tlak, posiluje imunitní systém, vyživuje dásně, zmírňuje záněty, podporuje trávení, zkvalitňuje spánek, zlepšuje paměť

 

Užívání zelených potravin

Chlorella i spirulina mohou být v podobě tabletek nebo prášku. Záleží, co nám bude více vyhovovat. Pokud bychom si zvolili prášek, doporučuje se rozmíchat ve vlažné vodě nebo džusu. Je také možnost si prášek přimíchat do snídaňové kaše, smoothie apod. Musíte vyzkoušet, kde to pro Vás bude nejchutnější :)